Schermafbeelding 2019-03-15 om 00.46.10.png

Voor onze huurders

Namens uw verhuurder zijn wij als Sky Beheer uw aanspreekpunt bij vragen en servicemeldingen. 

Onderhoud

Het onderhoud van uw huurwoning of kamer is verdeeld tussen u en de verhuurder. We raden u aan uw huurcontract na te gaan voordat u ons benadert met een reparatieverzoek. In uw huurcontract staan de onderhoud afspraken. Over het algemeen geldt: kleine reparaties zijn voor rekening van de huurder, grote reparaties en groot onderhoud zijn voor rekening van de verhuurder.

Bij klein onderhoud moet u denken aan het vervangen van kraanleertjes, het smeren van hang- en sluitwerk, het aanbrengen van tochtstrip, bijvullen van de cv-ketel, schoonmaken van dakgoten of het vervangen van kapotte lichtschakelaars. Het verrichten van zulke kleine herstellingen is een verplichting van de huurder.

Bij groot onderhoud moet u denken aan het herstellen van het dak, buitenschilderwerk of het vervangen van keuken of toilet. Groot onderhoud is een verplichting van de verhuurder.

De huurder moet de verhuurder toegang tot de huurwoning geven, zodat de verhuurder het onderhoud of de reparatie kan uitvoeren.

U zorgt voor reparaties van schade die u zelf heeft veroorzaakt. Als de verhuurder ook de kleine en dagelijkse reparaties verricht, mag de verhuurder de kosten hiervan aan u doorberekenen als servicekosten.

Service en klanttevredenheid staat bij Sky Beheer hoog in het vaandel, ook voor u als huurder. Wanneer u een vraag of een melding heeft kunt u op het meldingsformulier uw gegevens en bericht achterlaten voor een zo efficiënt mogelijke afhandeling.  Wij streven er uiteraard naar u zo spoedig mogelijk terug te berichten.