Onze diensten

photo-1471347334704-25603ca7d537.jpeg

Een van de redenen om uw woning(en) in beheer te geven is ontzorgen. U hoeft dus geen anderen in te schakelen en u weet zeker dat uw woning op een professionele wijze wordt beheerd.

Ook wanneer het gaat om beheer van meerdere woningen maken wij op maat voor u een beheerovereenkomst waarbij rekening gehouden wordt met hiertoe specifiek benodigde know-how en dienstverlening.

Financieel / Administratief beheer

  • Huurfacturen aan huurders verzenden, zowel met als zonder BTW

  • Incasseren van huren en bijkomende financiële afhandeling verzorgen

  • Periodieke administratieve huurafrekening aan eigenaar verzorgen

  • Bewaken van betalingen en huurachterstanden

  • Verzorgen van aanmaningen en een volledig incassotraject tot en met de inschakeling van gerechtsdeurwaarder

  • Verrichten van betalingen met toestemming van verhuurder

  • Verzorgen van huurverhogingen en bijbehorende schriftelijke kennisgevingen hiervan

  • Administreren en verrekenen van voorschotten en kosten van diensten en service aangelegenheden alsmede gemeentelijke belastingen en heffingen doorbelasten aan huurder

Technisch beheer

  • Verrichten van inspectie bij mutatie en inspectierapporten opstellen

  • Verrichten van inspectie bij klachten

  • Verrichten van periodieke en preventieve inspecties indien gewenst

  • Afhandeling klachtenonderhoud

  • Uitbrengen onderhoudsvoorstellen

  • Offerte aanvraag, opdrachtverstrekking en controle op uitvoering onderhoud

  • Controle ingediende nota's

  • Verzorgen opleveringen en garantieverplichtingen indien aanwezig

  • Afsluiten en marktconform houden onderhoudscontracten

  • Toezicht op goede naleving onderhoudscontracten

  • Verhelpen technische storingen

  • Coördineren onderhoudsopdrachten

Commercieel beheer

  • Contact onderhouden met de verhurend makelaar

  • Het actief managen van huurcontracten en interne mutaties binnen een gebouw zodat leegstand wordt voorkomen

  • Het adviseren bij en begeleiden van huur- en contractonderhandelingen

  • Het onderhouden van de relatie met huurders/ gebruikers en eventueel  (huurders)belangenverenigingen

  • Het signaleren van en adviseren omtrent marktontwikkelingen en trends ten aanzien van de markt- en financiële positie van het gebouw

  • Inschakelen en instrueren van de juiste makelaar bij dreigende leegstand

  • Het gevraagd of ongevraagd advies uitbrengen aan de opdrachtgever over essentiële beheerzaken in de meest ruime zin.